Interview BNR: “Alleen nog maar effectieve websites en marketing in 2025!”

BNR’s Thomas van Zijl en Annette van Soest besteedde uitgebreid aandacht aan het Handboek voor Digitale Slagkracht gelanceerd werd tijdens de Week van de Ondernemer. Bas van der Lans was uitgenodigd voor een interview: “Onze missie is een Nederland met in 2025 alleen nog maar effectieve websites in in het MKB”, luister ‘m hier terug!

Thomas van Zijl (BNR) en Bas van der Lans
Thomas van Zijl (BNR) en Bas van der Lans

Het interview was onderdeel van het dagelijkse programma BNR Zakendoen, gepresenteerd door Thomas van Zijl en Annette van Soest. Elke dag te beluisteren tussen 10:00 en 12:00 op BNR Nieuwsradio.

In de aankondiging van het programma van vandaag: “Ervaren ondernemers moeten digitaal slimmer worden, en daarom schreven Bas van der Lans en zijn compagnon een handboek voor digitale slagkracht.”.

Hulp nodig bij de Digitale Slagkracht van jouw organisatie? Redactionele input nodig voor een TV-, radio- of webpublicatie?

Schakel Bas in als specialist, spreker of sparringpartner. Dat kan via onderstaand formulier:

[gravityform id=”3″ title=”false” description=”true” ajax=”true”]

Plaats een reactie